Стратегічні комунікації та PR
27 травня 2010 р. в рамках Київського міжнародного фестивалю реклами відбувся круглий стіл "Нові медіа і традиційний PR: vs or together?"
27 травня 2010 р. в рамках Київського міжнародного фестивалю реклами відбувся круглий стіл "Нові медіа і традиційний PR: vs or together?", організований Українським PR-альянсом.
В рамках заходу спікери обговорили актуальні питання, які стосуються як нових медіа, так і традиційних PR-методів, поділились досвідом просування компаній та брендів в різних середовищах: он-лайн та офф-лайн.
Спікерами на круглому столі виступили відомі фахівці в галузі PR та Інтернет-комунікацій, представники громадських організацій PR-ринку.
Круглий стіл викликав жвавий інтерес аудиторії – у залі були присутні понад 100 слухачів, що активно приймали участь у дискусії.
Під час заходу обговорювались наступні питання:
Нові медіа: що, коли і для чого? (Основні види, доцільність застосування).
Просування он-лайн і офф-лайн для ринків В2В та В2С: плюси і мінуси.
«Традиційний» PR: в чому його сила?
Незамінні є: роль PR-заходів в комплексі просування.
Чому PR-агентства рвонули в он-лайн?
Коли «помре» офф-лайн?
Чи є життя за ніками і акаунтами? (Проблеми достовірності в соцмережах і на форумах).
Проблеми вимірювання ефективності Інтернет PR.
Віртуальні прибутки? Бюджети на комунікації у new media.
Механізми ефективного просування і взаємопроникнення просування он-лайн і офф-лайн форм.
Як відзначив модератор круглого столу, віце-президент Українського PR-альянсу, генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: „Тема взаємовідносин „нових” і „традиційних” PR-методів наразі дуже актуальна. На круглому столі експерти поділились досвідом, з власної практики оцінили ефективність застосування різних PR в залежності від ринків та потреб клієнта, що, без сумніву, стало корисною інформацією для учасників заходу. Спікери були досить відвертими у своїх оцінках, а слухачі ставили цікаві запитання, звучали також чимало практичних порад та спостережень. Отже, захід пройшов досить вдало".