Стратегічні комунікації та PR
Учасники прес-брифінгу обговорили основні проблеми і тенденції розвитку українського ринку взуття, особливості побудови роздрібних мереж у регіонах, розвиток франчайзингу у взуттєвому бізнесі, специфіку виробництва взуття на українських підприємствах і відповіли на питання журналістів. У заході взяли участь вище керівництво компанії "Пальміра-Рута" і понад 50 представників ЗМІ (ділові, спеціалізовані, популярні видання, радіо, ТБ).
Учасники прес-брифінгу обговорили основні проблеми і тенденції розвитку українського ринку взуття, особливості побудови роздрібних мереж у регіонах, розвиток франчайзингу у взуттєвому бізнесі, специфіку виробництва взуття на українських підприємствах і відповіли на питання журналістів. У заході взяли участь вище керівництво компанії "Пальміра-Рута" і понад 50 представників ЗМІ (ділові, спеціалізовані, популярні видання, радіо, ТБ).
Також було презентовано нову колекцію взуття Осінь-Зима від мережі "Монарх", яка нараховує 1000 моделей жіночого і чоловічого взуття найрізноманітніших стилів, фасонів та кольорів.