Стратегічні комунікації та PR
21 лютого 2007 р. в Києві в конференц-залі УНІАН були оприлюднені результати першого дослідження ринку PR-послуг в Україні.
21 лютого 2007 р. в Києві в конференц-залі УНІАН були оприлюднені результати першого дослідження ринку PR-послуг в Україні.
Дослідження було проведене в січні-лютому 2007 р. компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating і агенством повного циклу Бюро Маркетингових Технологій. Дослідження проводилося методом експертного інтерв'ю face-to-face серед представників великих компаній, що працюють на фінансовому, будівельному, автомобільному, FMCG та інших ринках. Під час дослідження було опитано 60 представників компаній, що безпосередньо відповідають за PR-діялність.
Руслана Плис, Керуючий партнер, Директор зі стратегії та креативу Publicity Creating: "Оператори PR-ринку і громадські організації повинні зайняти більш чітку позицію. Ринок PR більше не може бути додатком до рекламного це серйозно уповільнює розвиток PR-сфери. Дослідження показало клієнти вимагають чіткого розрізнення понять "реклама" і "PR" і чекають від PR-агенцій професійної роботи відповідно до західних стандартів".