Стратегічні комунікації та PR
3 лютого 2011 р., в рамках VII міжнародної виставки рентабельного високоефективного сільського господарства «ІНТЕРАГРО» відбудеться День Агро-Маркетингу. Організатори заходу - компанія стратегічних комунікацій «Publicity Creating» та оргкомітет виставки «ІНТЕРАГРО», за підтримки ІАЦ Publicity.
Тема заходу, який пройде у форматі сесії доповідей - «Ефективні комунікації для операторів агроринку".
Учасників заходу чекають актуальні та корисні доповіді фахівців з різної тематики - побудова репутації, просування компаній і брендів на сільськогосподарському ринку, лобіювання інтересів галузі, та інші. Зокрема, мова піде і про те, які маркетингові та репутаційні завдання вирішує професійний PR.
Як зазначив генеральний директор Publicity Creating, Президент Українського PR-альянсу Валерій Курейко: "Аграрний ринок - один з найбільш перспективних в Україні. З наближенням весни маркетингові та комунікаційні активності операторів агроринку посилюються. День Агро-Маркетингу допоможе обрати ефективні інструменти просування та, безумовно, буде корисним для учасників».
День Агро-Маркетингу проводиться в рамках ІНТЕРАГРО вдруге. У минулому році захід зібрав більше 100 учасників, перед якими виступили 6 спікерів.
День Агро-Маркетингу відбудеться 3 лютого 2011 року в ВЦ «КиївЕкспоПлаза» (вул. Салютна, 2-Б, м. Нивки), павільйон № 3, конференц-зал № 5. Початок об 11:00. Вхід для відвідувачів виставки - вільний.