Стратегічні комунікації та PR
Український PR-альянс (UPRA) та компанія "Євроіндекс", яка є організатором найбільшої виставки медіа та маркетингу REX, уклали угоду про проведення PR-форуму в рамках виставки під егідою UPRA.
PR-форум в рамках виставки REX-2009 відбудеться 30 вересня 2009 р. (другий день виставки). Український PR-альянс виступить як організатор та фінансовий партнер проекту.
У рамках форуму для українських фахівців планується провести кілька заходів: як для професіоналів, так і для початківців, а також для всіх зацікавлених слухачів маркетингово-комунікаційної галузі України (круглий стіл, майстер-класи, ток-шоу).
Як зазначила Ірина Носар, директор з маркетингу компанії "Євроіндекс": "RR-форум – це невід'ємна складова REXу. Щорічно вектор форуму змінюється відповідно до тенденцій PR-індустрії. У нових економічних умовах дуже важливо відновити довіру й порозуміння між партнерами, адаптувати комунікаційні інструменти до нових потреб замовників, клієнтів".
Валерій Курейко, віце-президент PR-альянсу, вважає: "Форум має всі можливості, щоб спрямувати PR-ринок України в конструктивне русло розвитку, лишаючи за бортом усі переживання стосовно кризи, сконцентрувати увагу на позитивних тенденціях і трендах кінця 2009-го й початку 2010 років".
Інформаційний партнер заходу – www.publicity.kiev.ua