Стратегічні комунікації та PR
Розпочато розробку розробку стратегії PR-просування для компанії “Ліконд”
У лютому 2022 р. Фахівці Publicity Creating почали розробку стратегії PR-просування для компанії “Ліконд”, офіційного дистриб'ютора ТМ DAIKIN (Японія) в Україні. Традиційно, стратегія включає в себе комплекс стратегічних документів, в тому числі Інформаційну модель та Комплексний комунікаційний план. Метою просування є досягнення подальших успіхів у формуванні репутації експерта кліматичного ринку та провідного постачальника комплексних кліматичних рішень, насамперед в сегменті комерційної та промислової нерухомості. Для розробки програми вже проведено внутрішнє опитування ключового персоналу компанії та розпочато вивчення й аналіз конкурентно-інформаційного середовища сегменту ринку.
Варто зазначити, що з компанією “Ліконд” агенція співпрацює вже понад 20 років, протягом яких було реалізовано низку комплексних комунікаційних програм просування, що сприяли формуванню та постійному зміцненню позитивної репутації компанії та посиленню її маркетингових позиції на ринку кліматичної техніки України.