Стратегічні комунікації та PR
Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підписала річну угоду на PR-просування офіційного дистриб'ютора компанії DAIKIN (Японія) в Україна компанії "Ліконд".
Програма "Антикриза-2009" була розроблена спеціально під особливості просування відомого гравця в преміум-сегменті українського ринку кондиціонування.
Програма передбачає два основних напрями: бренд-PR і репутаційний PR, а також елементи PR першої особи. Метою кампанії є зміцнення лідерських позицій компанії "Ліконд" на ринку кондиціонування.
Тактична частина програми – це написання прес-релізів, статей, інтерв'ю, проведення прес-заходів, семінарів та інших корпоративних заходів, а також підтримка зв'язків між компанією та ЗМІ.
Як зазначив директор Publicity Creating Валерій Курейко: "Компанії "Ліконд" і Publicity Creating співпрацюють уже вісім років. За цей час, у три етапи, було реалізовано одну з найефективніших у нашій практиці програму просування на ринках В2В. На початку року ми запропонували нашому клієнтові антикризову програму, яка ґрунтується на впевненій і реалістичній позиції. Ця програма фактично вже накреслює пост-кризове майбутнє".