Стратегічні комунікації та PR
Упродовж вересня компанією Publicity Creating було проведено низку заходів для клієнтів.
Упродовж вересня компанією Publicity Creating було проведено низку заходів для клієнтів. Формат заходів обирався з огляду на специфіку ринків і на цілі, які стоять перед конкретним клієнтом.
Усього за місяць було проведено п’ять заходів різного формату, масштабу та для різних цільових аудиторій:
- прес-тур для журналістів спеціалізованих і ділових ЗМІ на завод «Нива» (ТМ BIONA) у Євпаторії, де виробляються біопрепарати для агросектору;
- прес-конференція компанії «Рубін» (ТМ ColоrWay) «Український ІТ-ринок: підсумки 1 півріччя 2010 р., прогнози на 2011 рік» за участі представників компанії та незалежних експертів ринку;
- прес-конференція компанії "Е-Консалтинг" «Microsoft® Dynamics CRM 2011 як фактор «природного відбору» на українському ринку систем управління бізнесом».
- перша маркетингова конференція компанії «Рубін» (ТМ ColоrWay) для партнерів «Заробляй набагато більше», яку відвідали понад 300 фахівців;
- круглий стіл для партнерів та тренінги для співробітників компанії «Рубін» (ТМ ColоrWay);
Як зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: «Забезпечити високу інтенсивність та належну якість робіт у вересні вдалося завдяки кваліфікованим кадрам та оптимізації внутрішніх схем роботи компанії. У результаті, як було відзначено клієнтами, усі проведені заходи відбулися на високому організаційному рівні та мали високу ефективність».