Стратегічні комунікації та PR
Протягом IV кварталу 2009 року компанія Publicity Creating спільно з ЦНСЕ «Тест»(журнал «Довідник споживача») провела інформаційну підтримку результатів незалежного тестування соковмістних напоїв.
Протягом IV кварталу 2009 року компанія Publicity Creating спільно з ЦНСЕ «Тест»(журнал «Довідник споживача») провела інформаційну підтримку результатів незалежного тестування соковмістних напоїв.
Тестування соковмістних напоїв проводилося ЦНСЕ «Тест» протягом вересня 2009 року. У дослідженні взяли участь 5 марок соковмістних напоїв вітчизняного виробництва з базовим смаком «яблуко»: «Jaffa Spring», «Біола», «Бон Буасон», «Живчик», «ФруТонус».
Соковмістні напої є порівняно новим продуктом у нашій країні, котрий здобуває все більшу популярність серед споживачів. Мета проекту – ознайомити громадськість із результатами дослідження соковмістних напоїв, а також вивчити ставлення споживачів до даного виду продукції.
Кампанія по висвітленню результатів містила як традиційні форми інформування (підготовка і розповсюдження прес-релізів), так і нетрадиційні активності. Зокрема було організовано опитування серед провідних дієтологів на тему «Здорове харчування», а також бліц-опитування споживачів на вулицях Києва на тему «Корисні напої».
Дані проекти дозволили надати споживачам інформацію про те, що думають спеціалісти про соковмістні напої, які основні переваги цих продуктів, а також дізнатися, як самі споживачі оцінюють корисність соковмістних напоїв.
«Досвід співробітництва з ЦНСЕ «Тест» показав, що подібні проекти потребують хорошої інформаційної підтримки. Оскільки дослідження якості продуктів харчування – це запорука впевненості у тому, що кожен із нас купує корисні та безпечні для здоров’я продукти», - зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко.