Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Publicity Creating реалізовано комплексну інформаційну програму для філії ebm-papst в Україні
9 Лютого 2010

У 2009 році Publicity Creating реалізовано комплексну інформаційну програму для філії німецької компанії ebm-papst в Україні.



У 2009 році Publicity Creating реалізовано комплексну інформаційну програму для філії німецької компанії ebm-papst в Україні. Програма була направлена на зміцнення стосунків із партнерами компанії, а також просування енергоефективних ЕС-технологій в Україні.

Зокрема, була проведена інформаційна кампанія в ЗМІ (статті в спеціалізованій пресі), а також було підготовлено і поширено в ЗМІ 29 прес-релізів.

В результаті проведеної роботи за 2009 рік в ЗМІ вийшло близько 500 редакційних публікацій (у спеціалізованих, ділових та Інтернет-виданнях).

Філія ebm-papst в Україні в 2009 році також зміцнила зв'язки з вищими навчальними закладами, що випускають фахівців для енергетичного, опалювального і вентиляційного ринків. Так, навчальні стенди для вивчення основ ЕС-технології були надані Київському інституту енергозбереження та енергоменеджменту, Одеській академії холоду і Харківському Державному Університету Будівництва та Архітектури.

Як відзначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: «З брендом ebm-papst ми працюємо більше трьох років. Наш клієнт володіє певною специфікою – по-перше, це на всі 100% B2В-сегмент, по-друге - йдеться про інноваційні, енергоефективні технології, і по-третє, цільовою аудиторією є виробники вентиляційної техніки, а також фахівці, енергетики, інженери-теплотехніки і т.д. Основним результатом нашої роботи з філією ebm-papst, компанією «ЕБМ-ПАПСТ Україна», є значне підвищення популярності ТМ ebmpapst, популяризація ЕС-технологій, позиціювання виробника і постачальника в преміум-сегменті вітчизняного вентиляційного ринку, а також формування їх позитивної репутації в Україні».

 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення