Стратегічні комунікації та PR
Компанія Publicity Creating реалізувала програму інформаційного просування лікувальної косметики ТМ Iren Bukur в мережі Інтернет та ЗМІ.
Компанія Publicity Creating реалізувала програму інформаційного просування лікувальної косметики ТМ Iren Bukur в мережі Інтернет та ЗМІ.
Косметика Iren Bukur розроблена провідними фармацевтами Центру медичних технологій ім. Л.Г.Москаленко на основі традиційних народних рецептів краси з використанням виключно натуральних компонентів.
Завданням просування було ознайомити споживачів із перевагами та способами застосування косметичних засобів Iren Bukur, а також з найбільш поширеними проблемами, які можна усунути за допомогою продуктів цієї марки. Запуск кампанії проводився паралельно з відкриттям фірмових роздрібних точок в Києві та інших містах України.
Результатами кампанії по просуванню стало насичення Інтернету інформацією про нову українську косметику. Варто зазначити, що ТМ Iren Bukur позиціонується в сегменті «преміум».
Як відзначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: «Насичення Інтернет-простору первинною інформацією про нову продукцію – важливий етап для кожної компанії, адже зараз Інтернет – це фактично перша інстанція, до якої споживач звертається за відповідями на свої питання»