Стратегічні комунікації та PR
У жовтні 2010 року компанією Publicity Creating та іншими структурними підрозділами Publicity Group було реалізовано низку заходів.
У жовтні 2010 року компанією Publicity Creating та іншими структурними підрозділами Publicity Group було реалізовано низку заходів. Ключовим завданням у розпал осіннього бізнес-сезону було виконання насиченого плану робіт та одночасне забезпечення високої якості обслуговування.
Так, компанією Publicity Creating було організовано дводенний технічний семінар для українських партнерів японської корпорації DAIKIN. Захід відбувся в готелі «Русь» за участі провідних спеціалістів DAIKIN EUROPE N.V. Метою семінару було навчання українських спеціалістів, надання їм нової технічної та маркетингової інформації, а також забезпечення особистого спілкування представників DAIKIN з українськими партнерами.
Упродовж жовтня Publicity Creating здійснювалася сервісна підтримка постійних клієнтів. Зокрема, у рамках ексклюзивної програми з мотивації та навчання персоналу було проведено чергові тренінги для топ-менеджерів та персоналу компанії «Рубін» (ТМ ColorWay). А для топ-менеджерів та керівництва компанії дистанційної торгівлі «Експрес-каталог» було проведено тренінг з підготовки спікерів до прес-заходів.
Інформаційно-аналітичним центром Publicity було проведено круглі столи у Києві, Донецьку та Дніпропетровську. Тематика усіх заходів стосувалася актуальної зараз проблеми профілактики й лікування вірусно-простудних захворювань, а також забезпечення дитбудинків лікарськими засобами. Заходи відбулися у провідних прес-центрах. Спікерами виступили урядовці обласних адміністрацій, вчені-медики та практикуючі лікарі-педіатри, представники благодійних фондів та дитячих будинків. Мета обговорень - звернути увагу громадськості на вчасну профілактику таких захворювань та ефективні способи їх лікування, особливо в дітей.
Як зазначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: «Кваліфікований персонал та оптимізовані схеми роботи дозволяють приділяти достатньо уваги кожному клієнту, враховувати всі деталі при підготовці до заходів, забезпечувати не лише кількісні показники, а й відповідну сервісну підтримку. Сьогодні Publicity Creating обслуговує клієнтів трьома клієнт-сервіс групами у складі 3-4 співробітників кожна. До кінця 2010 року планується долучити ще одну групу фахівців».