Стратегічні комунікації та PR
Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підбиває перші підсумки роботи за січень-лютий 2011 року в рамках клієнтської програми «Ми вирішуємо завдання клієнта по-новому».
Компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating підбиває перші підсумки роботи за січень-лютий 2011 року. Нами було виконано багато проектів, серед яких і захід для філії німецької компанії ebm-papst в Україні - компанії «ЕБМ-ПАПСТ Україна».
25 лютого 2011 фахівці Publicity Creating підготували і провели Перший з'їзд дилерів «ЕБМ-Папст Україна». На заході були присутні дилери з Києва, Харкова, Рівного, Донецька, Одеси, Севастополя.
У ході заходу дилери ознайомилися зі стратегією ebm-papst в світі та Україні, ознайомилися з новинками обладнання, новими технологіями GreenTech. Доповідачами на з'їзді виступили директор, топ-менеджери і фахівці компанії «ЕБМ-Папст Україна».
Також обговорювалися питання взаємовигідного співробітництва та спільні проекти.
Підтримка стосунків із партнерами по маркетинговому ланцюжку - один з ключових факторів розвитку компанії, і правильно проведені заходи для дилерів ефективно впливають на обсяги продажів материнської компанії. Таким чином, за допомогою Publicity Creating, компанія «ЕБМ-ПАПСТ Україна» ще більше збільшує обсяги продажів.
Захід було проведено на високому рівні, в руслі маркетингової програми Publicity Creating «Ми вирішуємо завдання клієнта по-новому».