Стратегічні комунікації та PR
На початку червня 2009 р. в ІА "Українські Новини" відбулася прес-конференція на тему "Стан і перспективи розвитку виробництва елітних будматеріалів в Україні", організована компанією стратегічних комунікацій Publicity Creating для компанії "Керамейя". Протягом заходу фахівці ринку будівельних матеріалів поділилися своїм баченням ситуації на ринку і тенденціями його розвитку.
В рамках організації заходу компанією Publicity Creating були проведені всі роботи по розробці, організації і проведенню прес-конференції. Присутні на ній журналісти отримали актуальну інформацію з перших рук.
Як відзначив генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко: "Сьогодні громадськість гостро потребує позитивної інформації. Досвід компаній, які продовжують працювати і розвиватися, навіть в умовах кризи, цікавий і ЗМІ, і фахівцям, і діловому середовищу в цілому. На прес-заході компанія "Керамейя" надала саме таку інформацію".