Стратегічні комунікації та PR
2 лютого 2009 року в кав'ярні "Кафка" (Арена-Сіті) було оголошено переможців конкурсу "Свіжа думка-2008", організатором якого вже п'ятий рік поспіль є компанія "Ліконд", за підтримки європейської штаб-квартири Daikin Europe N.V. , та за PR- партнерства компанії Publicity Creating.
Конкурс "Свіжа думка" проводиться з метою сприяння активному висвітленню актуальних тем на українському ринку кліматичної техніки. У 2008 році в конкурсі взяли участь 33 статті від 20 учасників, опубліковані в 19 виданнях різної тематики (спеціалізовані, ділові, споживчі).
Конкурсні работи оцінювалися в трьох номінаціях: "Краща технічна стаття", "Краща стаття споживчої тематики", "Краща стаття ділового спрямування".
У 2009 році, незважаючи на економічну кризу, організатори вирішили продовжити конкурс "Свіжа думка".
Генеральний директор Publicity Creating Валерій Курейко зазначив: "Конкурс "Свіжа думка" є довгожителем на ринку. Успіху проекту слугували якість організації, об'єктивність оцінки та довіра клієнта".