Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / PR на будівельному ринку: підсумки опитування
30 Вересня 2019
 

Компанія Рublicity Creating провела опитування представників  будівельного ринку



Компанія Рublicity Creating провела опитування представників компаній будівельного ринку України. В опитуванні взяли участь представники понад 120 компаній. Основні запитання анкети стосувались використання PR-інструментів у комплексі маркетингових комунікацій, обсягу PR-бюджетів, найбільш ефективних PR-інструментів, а також залучення зовнішніх структур до здійснення PR-діяльності.

За результатами опитування, більшість компаній протягом останнього року використовували PR-інструменти у своїй діяльності – 77% опитаних.

 Серед найбільш ефективних, на думку респондентів, інструментів PR, зокрема, були названі: участь у виставках, організація власних PR-заходів, розміщення піар-матеріалів (статті, новини) в ЗМІ, корпоративний сайт і т.д. Більшість опитаних вважають, що найбільш ефективними є комплексні PR-кампанії, а не окремі PR-інструменти чи окремі PR-активності.

 Найбільш прийнятним PR-бюджетом на період 6-12 місяців, більшість опитаних (49%) назвали бюджет у діапазоні від  101 до 300 тис. грн.

 Що стосується залучення спеціалізованих зовнішніх структур до розробки та проведення комплексних програм просування, окремих PR-заходів чи інших активностей, то понад 60% респондентів з тих, хто використовує PR-інструменти у своїй діяльності, практикують комбіновану схему (частину робіт виконують самостійно, а частину доручають зовнішнім структурам). Ще 10% працюють виключно із зовнішніми структурами у галузі PR, і 29% виконують роботи виключно власними силами.

 «Будівельний ринок – один з найбільш важливих секторів економіки, що продовжує розвиватись. Підсумки опитування операторів будівельного ринку показали, що PR-інструменти використовуються доволі активно, у тому числі і з залученням зовнішніх спеціалізованих структур. Разом з тим, на зміну окремим активностям і тактичним крокам повинні прийти комплексні програми (середньо- і довгострокові), розроблені на основі довгострокової стратегії», - відзначила Руслана Плис, Account Director Publicity Creating.

 

* Опитування було проведено з травня по серпень 2019 р. В опитуванні взяли участь 122 компанії, що працюють у різних напрямках будівельного ринку.

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення