Стратегічні комунікації та PR
Фахівці Publicity Creating розпочали серію тренінгів для компанії «Рубін».
Фахівці Publicity Creating розпочали серію тренінгів для компанії «Рубін». Метою заходів, що проводяться у вересні-листопаді поточного року, є формування єдиного бачення керівництвом та персоналом цілей компанії та шляхів їх досягнення. Компанія «Рубін», ексклюзивний постачальник витратних матеріалів під українським брендом ColorWay, прагне здобути лідерські позиції на вітчизняному ІТ-ринку в своєму сегменті. Зараз компанія входить у ТОП-5 ринку витратних матеріалів, проте вже у найближчих планах – завоювання місця у трійці лідерів.
Програмою тренінгів передбачено як мотиваційну (сенс і переваги бренду, репутація компанії й бренду, формування лояльності клієнтів та партнерів), так і навчальну (планування, тайм-менеджмент, спілкування з клієнтами та корпоративні стандарти) складову. Учасниками цих заходів стали продавці, топ-менеджери та керівництво компанії.
«Для персоналу компанії «Рубін» ми розробили ексклюзивну програму тренінгів, яка включає як ґрунтовну теоретичну підготовку, так і розгляд практичних ситуацій. Перші тренінги пройшли успішно: клієнт відзначив значне підвищення мотиваційного рівня персоналу та згуртованості команди», - зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко