Стратегічні комунікації та PR
Завершився медіа-тур Publicity Creating по ключових регіонах України. Тур проходив в червні-липні 2007 р. в п'яти містах (Донецьк, Харків, Львів, Одеса, Миколаїв), де відбулися круглі столи за участю місцевої влади (представники облдержадміністрації, мерії), великих підприємств, громадських організацій і регіональних ЗМІ.
Завершився медіа-тур Publicity Creating по ключових регіонах України. Тур проходив в червні-липні 2007 р. в п'яти містах (Донецьк, Харків, Львів, Одеса, Миколаїв), де відбулися круглі столи за участю місцевої влади (представники облдержадміністрації, мерії), великих підприємств, громадських організацій і регіональних ЗМІ.
Також в рамках туру відбулися конференц-зустрічі з PR-фахівцями, на яких обговорювалася ситуація на українському ринку PR.
Основними питаннями обговорення стали: шляхи формування позитивного іміджу, підвищення інвестиційної привабливості міст і регіонів, створення регіональних брендів.
Всього в заходах взяли участь понад 200 чоловік: близько 100 журналістів, більше 70 PR-менеджерів, понад 30 представників державних організацій (чиновників і прес-секретарів державних установ).
Руслана Плис, Управляючий партнер Publicity Creating: "Лейтмотивом зустрічей була думка про необхідність діалогу київських і регіональних піар-фахівців. PR є не тільки в столиці. А всеукраїнські акції потрібно розробляти і проводити обов'язково з урахуванням специфіки регіональних ринків".