Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Новини / реалізовані проекти / Урожай зернових 2008: новий погляд на старі проблеми
8 Вересня 2008

9-го вересня 2008 р.  в інформагенції "Українські новини" компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating провела прес-конференцію, де провідні експерти у галузі сільського господарства та агробізнесу обговорили  підсумки та уроки  жнив  2008 року.



9-го вересня 2008 р.  в інформагенції "Українські новини" компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating провела прес-конференцію, де провідні експерти у галузі сільського господарства та агробізнесу обговорили  підсумки та уроки  жнив  2008 року. В обговоренні, зокрема,  взяли участь: Віталій Скоцик, Генеральний директор компанії АМАКО; та Юрій Карасик, Генеральний директор ЗАТ"Племзавод "Агро-Регіон".


У 2008 році вперше за 17 років в Україні мають зібрати понад 48 мільйонів тонн зернових  (вже на сьогодні намолочено понад, 43 мільйони тонн, не враховуючи кукурудзу й соняшник).  


На тлі високого врожаю  2008 року та привабливих перспектив  розвитку сільського господарства Україні у зв'язку із  світовою продовольчою кризою, яскраво проявились проблемні питання вітчизняного АПК, що потребують нагального вирішення.


   Експерти відзначили, що для нормального розвитку агробізнесу в Україні необхідно рухатись у таких напрямках: нарощування експорту, залучення інвестицій, створення аграрної інфраструктури (насамперед, зерносховищ та переробних комплексів), розвиток тваринництва.  Уряд повинен виділяти підтримку аграріям з розрахунку на гектар землі, а не окремо "на добрива", "на горох" і тому подібне.При цьому, фахівеці вважають, що в цілому заходи уряду щодо підтримки аграрної галузі є своєчасними та ефективними, особливо скасування експортних квот та підтримка тваринництва.


Таким чином, щоб перетворити сільське господарство у аграрний бізнес, Україні потрібно збільшити інвестиції у сферу АПК та перейти на новітні технології, вважають фахівці.

 

15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
Обговорення