Стратегічні комунікації та PR
21 лютого у конференц-залі павільону 19 НВЦ відбувся форум Toshiba, організований Тoshiba Europe GmbH та українським дистриб ютором Toshiba корпорацією ДКТ, за підтримки Publicity Creating.
21 лютого у конференц-залі павільону 19 НВЦ відбувся форум Toshiba, організований Тoshiba Europe GmbH та українським дистриб ютором Toshiba корпорацією ДКТ, за підтримки Publicity Creating.
У форумі прийняли участь понад 100 чоловік.
У програмі форуму відбулись виступи високопосадовців Toshiba Europe та Московського представництва Toshiba на тему - стратегія розвитку Toshiba в світі та Європі.
У форумі також взяв участь керівник сервісного Toshiba в Україні, який розповів про особливості побудови технічної підтримки продуктів Toshiba у країнах СНД.
У рамках форуму було продемонстровано новинки, зокрема, перший в Україні ноутбук із процесором Pentium 4 та ноутбук Toshiba PDA.