Стратегічні комунікації та PR
14 квітня в ІА „Українські новини” компанія Publicity Creating організувала прес-конференцію для компанії ЛІКОНД.
14 квітня в ІА „Українські новини” компанія Publicity Creating організувала прес-конференцію для компанії ЛІКОНД на тему „Український кондиціонерний ринок: підсумки-2009, прогнози-2010”.
На прес-конференцію було запрошено журналістів та редакторів профільних рубрик спеціалізованих (будівництво, нерухомість) та ділових видань, а також інформаційних агенцій.
У своїх виступах керівники компанії ЛІКОНД не лише підвели підсумки 2009 року для кондиціонерної галузі України, а й акцентували на нових напрямках бізнесу, які можуть допомогти кондиціонерним компаніям збільшити прибутки.
Крім того, на прес-конференції було озвучено основні тенденції, які очікуються у 2010 році на кондиціонерному ринку України, та прогнози розвитку галузі на 2010 рік.
Як зазначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: „Кондиціонерна галузь в Україні сьогодні переживає нелегкі часи. У такій ситуації важливо не лише констатувати факти зменшення продажів, а показувати нові тенденції розвитку, що зароджуються сьогодні, показувати можливі шляхи виходу з кризи”.