Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Кейси / Оригінали чи генерики?

Проект: Інформування споживачів та громадськості про властивості оригінальних медичних препаратів

Клієнт: Представництво Boehringer Ingelheim, 2004-2005 г.
 

Цілі та задачі:

  • Збільшити рівень інформованості споживачів про переваги оригінальних препаратів
  • Аргументація ціни
  • Формування  лояльності до компанії та продукції

Рішення:

  • Серія прес-заходів за участі представників державних структур, громадських організацій, виробників та незалежних експертів, з обговоренням ситуації на ринку  медпрепаратів.
  • Створення та розповсюдження розважально-пізнавальної брошури для дітей (ТМ Лазолван, сироп для дітей)
  • Медіа-підтримка заходів у регіональній пресі та на ТБ

Результати:

Протягом інформаційної кампанії було проведено низку прес-заходів, зокрема:

  •  круглий стіл "Захворювання органів дихання: ситуація в Україні, проблеми, прогнози"
  • прес-брифінг "Вимоги до медичних препаратів для дітей"
  • круглий стіл "Лікарські засоби: що повинен знати споживач?"

Всього в заходах взяли участь понад 90 представників загальнонаціональних ЗМІ (преса, радіо, ТБ, інформагенції), за підсумками вийшло понад 70 редакційних публікацій.

Брошура "Веселі канікули", створена з урахуванням всіх особливостей та вимог що висуваються до реклами медичних препаратів, була надрукована тиражем 150 тис. екземплярів, та розповсюджена в місцях скупчення цільової аудиторії (наприлалд, цирк, зоопарк).

У рамках медіа-підтримки, було підготовлено та розміщено у регіональних ЗМІ 24 матеріали, та вийшло 7 репортажів на провідних телеканалах.

 

 

 

28.07.2023
Як створити прес-службу підприєства в оптимальний спосіб. 
18.04.2023
Новий актуальний семінар-тренінг від Publicity Creating
15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
Обговорення