Проект: Інтерактивний круглий стіл "Український ринок комерційних PR: вихід з кризи вже у 2011 році?".
Цілі та задачі:
- Провести захід, який би наочно продемонстрував можливості інтеграції офф-лайн та онлайн форм.
- Підняти тему просування у соціальних мережах та блогосфері, дати практичні поради представникам українських компаній.
- Залучити піар-фахівців компаній та агенцій до діалогу.
Рішення:
- Організація та проведення круглого столу:
- Офф-лайн - круглий стіл у прес-центрі агенції "Українські Новини", за участі PR-фахівців, блоггерів та експертів.
- Онлайн - анонсування в Інтернеті та соціальних мережах, створення події на Facebook, збір питань від користувачів, відео-онлайн-трансляція на сайті Українських Новин, онлайн-репортажі з залу у Facebook і Twitter, відповіді на питання Інтернет-користувачів.
Результати:
- На етапі анонсування заходу було охоплено аудиторію близько 70 тис. користувачів.
- За круглим столом слідкували понад 3000 Інтернет-користувачів.
- Спікерам, серед яких вперше були представлені відомі блогери-тисячники, поставили понад 30 питань.
- За підсумками заходу було підготовлено пост-реліз, знято та розміщено на YouTube й інших відео-хостингах низку сюжетів із коментарями фахівців та враженнями представників українських компаній (в залі були присутні понад 20 чоловік).
- В результаті проведення заходу було отримано понад 50 публікацій в Інтернет (в тому числі, на популярних блогах). Інформація викликала резонанс у соціальних мережах - пости, репости, коментарі, обговорення які могли побачити до 10 тис. користувачів.
- Подія викликала значний інтерес, багато позитивних відгуків, була корисною для цільової аудиторії.
Слід зауважити, що круглий стіл було організовано у рекордні строки (2 тижні), команда, що працювала над проектом, складалась із 7 чоловік. Було задіяно нові форми, наприклад, відео-анонс, онлайн-репортажі.
Відео-огляд круглого столу.
Партнером заходу виступив інформаційний сайт Publicity.kiev.ua