Адреса:
Україна, Київ

E-mail:
777publicity@gmail.com
 
Статті / Обговорення / PR на традиційних ринках: обговорюємо кейс із практики
11 Лютого 2013
PR на традиційних ринках: обговорюємо кейс із практики

Не секрет, що з бурхливим розвитком Інтернету та соціальних мереж, специфіка просування брендів на ринках В2В посилилась. Щоб забезпечити високу ефективність традиційних  піар-заходів, сьогодні фахівцям треба добряче попрацювати:) Але досягнути хороших результатів цілком можливо - про це свідчить і досвід Publicity Creating. В якості прикладу можна навести активності для ТМ URSA. Як саме було організовано участь цього клієнта у виставці та чому задіяно саме ці інструменти? Наскільки актуальними є такі заходи як виставка, прес-конференція взагалі? Давайте обговоримо!

 
28.07.2023
Як створити прес-службу підприєства в оптимальний спосіб. 
18.04.2023
Новий актуальний семінар-тренінг від Publicity Creating
15.12.2022
В центрі уваги — етика
11.01.2023
Publicity Creating продовжує розробку стратегічних документів
26.10.2022
Продовжується співпраця із Schneider Electric Україна
6.10.2022
Розроблено піар стратегію для центру “OpenInform”
15.12.2022
Новий продукт - Етична PR експертиза
5.09.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію