Про бурхливе зростання українського ринку PR сьогодні говорять всі. Але ще два роки тому переважала інша думка - нібито ринок лише формується, і буде розвиватись досить повільно. Що ж сталося на PR-ринку за цей час, і які подальші вектори його розвитку? З якими проблемами стикаються клієнти і PR-фахівці? Які можливості відкриваються перед українськими PR агентствами?
Те, що український ринок PR крокує семимильними кроками – факт, який не викликає сумнівів. На зв’язках із громадськістю припинили економити. У такій ситуації гостро постає питання якості послуг, які надаються, й отримання реального результату від співпраці з PR-агенцією. Про ситуацію на ринку вітчизняних PR-послуг MMR розмовляв з одним з провідних операторів ринку – генеральним директором компанії стратегічних комунікацій PublicityCreating Валерієм Курейко
Мова йде про феномен „платного піару”, який нібито відсутній за кордоном і процвітає в Україні. І неправильно це, і неетично, і, на думку багатьох світлих голів, абсолютно неефективно. Тоді чому ж „платний піар” такий живучий? Невже справа тільки у „відсутності розуміння”, „корупції в ЗМІ” та „непрофесійності PR-менеджерів”? Видається, питання глибше.