Телефон:
+38 (044) 242 47 59;
+38 (050) 381 75 55;
+38 (068) 416 28 48;

Адреса:
Україна, Київ, вул. М.Грінченка, 4
 
E-mail:
777publicity@gmail.com
 
9 Грудня 2007
Оценка эффективности PR  считается одной из наиболее сложных задач. Причина состоит в комплексном характере PR-деятельности, специфике воздействия PR на аудитории,  а также в косвенной связи PR с такими традиционно измеряемым направлением как продажи.  
12 Вересня 2007
Те, що український ринок PR крокує семимильними кроками – факт, який не викликає сумнівів. На зв’язках із громадськістю припинили економити. У такій ситуації гостро постає питання якості послуг, які надаються, й отримання реального результату від співпраці з PR-агенцією. Про ситуацію на ринку вітчизняних PR-послуг MMR розмовляв з одним з провідних операторів ринку – генеральним директором компанії стратегічних комунікацій PublicityCreating Валерієм Курейко 
14 Жовтня 2007
Почему лояльность стала одним из важнейших факторов стабильной и успешной работы компаний, предприятий, организаций в современных условиях? Существует 2 основные причины повышенного внимания к лояльности партнеров и потребителей:  ужесточение конкуренции на рынке,  ограниченный круг потребителей. 
 
 
 
 
4.08.2022
Розроблено піар стратегію для центру “OpenInform”
28.07.2022
Розроблено PR програму для креативної студії цифрового дизайну
19.07.2022
Нова PR-програма для Бджоло-Садиби на 3 роки
6.07.2022
Проведено серію консультацій для мережі NH Market
28.06.2022
Прийнято програму по роботі з клієнтами на 2022-2023 р.р.
20.06.2022
Продовжуємо розробку програми просування для компанії “Ліконд”
5.04.2022
Чому одному бренду може бути вигідно просувати усю товарну категорію
15.02.2022
кризовий та пост-кризовий період є хорошим часом для початку бізнесу
12.01.2022
«Продвижение в условиях реконцепции и реновации».